Liiketoiminnan ohjauksen ongelmana saattaa olla aikaerot, jotka aiheuttavat tarpeettomia viiveitä toimeksiantojen
välittämisessä ja niistä raportoitaessa. Esim Japanissa työpäivä alkaa 7 tuntia aikaisemmin ja USA:ssa työpäivä päättyy 7 tuntia myöhemmin.
SyRa palveluvarastojärjestelmässä on mietitty nämä asiat valmiiksi.Web-selainpohjainen järjestelmä mahdollistaa varaston ylläpidon ja seurannan 7 x 24h viikossa,reaaliaikainen raportoinnin varasto- ja toimeksiantotilanteesta. Toimeksiantojen välittäminen on joustavaa,turhilta kyselyiltä ja virheiltä vältytään ja  näin asiakassidonnaisuus kasvaa.

Palveluvarasto-ohjelmisto mahdollistaa varaston ja siellä tapahtuvien logististen tapahtumien ylläpidon ja seurannan. Ohjelmistolla voi hallinnoida ja seurata varastoon saapuvia tuotteita ja sieltä poistuvia toimituksia.

Ohjelmiston työjono-ominaisuus auttaa varaston työntekijöiden resurssien jakamisessa. Ohjelmistosta on myös mahdollista saada monipuolisia tulostettavia dokumentteja varaston tapahtumista, joita voi käyttää esim. Tullidokumentteinä tai tukemaan laskutustoimintaa.

Ohjelmisto on jaettu kahteen eri ohjelmaan. Toinen (web-selainpohjainen) ohjelma on tarkoitettu varaston yleiseen ylläpitoon ja selailuun. Toinen ohjelma on suunniteltu käytettäväksi käsipäätteessä tai kämmentietokoneessa. Tämän ohjelman avulla siirretään varastossa olevia tuotteita.

SyRa palveluvarasrojärjestelmä tarjoaa monipuoliset työkalut ohjelmiston käyttäjien ja asiakkaiden ylläpitoon.